TOP

Farmakologia pomocna w odżywianiu.

2015-07-06_225030

  Organizm człowieka potrzebuje witamin, mikroelementów i składników odżywczych, aby prawidłowo funkcjonować.

.

  Wiele osób stara się zapewniać swojemu ciału prawidłową dawkę niezbędnych składników odżywczych podczas jedzenia posiłków naturalnych, jednak wymaga to dużo czasu i pieniędzy oraz przede wszystkim sporej wiedzy na temat dietetyki.

.

  Najlepszą alternatywą dla naturalnych składników odżywczych są farmakologiczne suplementy diety spożywane regularnie w formie tabletek i preparatów.

.

  Najlepszym miejscem, w którym znajdziemy całą gamę suplementów diety przeznaczonej dla sportowców zajmujących się wszystkimi dyscyplinami sportowymi w sposób wyczynowy i rekreacyjny, a także dla zwyczajnych osób dbających o swoje ciało i zdrowie, jest sklep internetowy Body4you  http://www.body4you.pl

  W sklepie Body4you wśród niezliczonej ilości produktów farmakologicznych wzmacniających organizm osób aktywnych, znajdziemy preparaty podnoszące wytrzymałość i siłę człowieka, preparaty podnoszące koncentrację i refleks, preparaty gwarantujące przyrost masy ciała, a także preparaty podnoszące odporność organizmu i gwarantujące jego zdrowie.

Read More
TOP

Rower stacjonarny w deszczowe dni.

2015-07-04_155540

    Rower stacjonarny alternatywą dla wycieczek rowerowych w terenie.

.

  Dzięki rowerom stacjonarnym nie straszna nam jest deszczowa pogoda, ani zimowe pory roku. Każdy miłośnik kolarstwa i rekreacyjnej jazdy na rowerze powinien sprawić sobie sportowy rower stacjonarny, zwłaszcza, że ceny nie są wysokie. .

.

  Na rynku sprzętów specjalistycznych jest ogromny wybór różnej wielkości i koloru, rowerów, które z powodzeniem zmieszczą się w naszej sypialni lub łazience. Rozpiętość cen jest także spora i są one uzależnione od ilości zamontowanych dodatkowych urządzeń w rowerze, takich jak urządzenia pomiaru ciśnienia krwi, czy urządzenia pomiaru ilości zużytych kalorii. Istnieją jednak modele wyposażone jedynie w podstawowy zestaw urządzeń pomiaru przejechanych kilometrów i przełącznika regulującego opór ruchu koła roweru, który imituje jazdę z górki, jazdę po płaskim terenie i jazdę pod górkę. Rowery z tym podstawowym zestawem funkcji są w niskiej cenie, ponieważ kształtują się one już od 60 złotych.

.

  Mając do dyspozycji sprzęt treningowy we własnym domu możemy częściej zajmować się treningiem i bardziej profesjonalnie zająć się kształtowaniem naszej sylwetki. Jazda na rowerze jest także świetnym sposobem na odchudzanie. Godzina jazdy rowerem pomaga nam w spaleniu ilości kalorii jaką zawierają trzy pączki.

Read More
TOP

Rowerem w siną dal

Jedną z moich ulubionych form rekreacji jest jazda na rowerze. Przyznam się wam, że zawsze jak mam jakiś problem czy zmartwienie, siadam na rower. Jadąc, udaje mi się zebrać myśli, przeanalizować dane sytuacje, uspokajam się i wyciszam. Cóż, rekreacja to nie tylko zastrzyk energii dla ciała, to także balsam dla duszy.

rower 2

Jeżeli chodzi o jazdę rowerem to szczególnie lubię dłuższe wypady za miasto. Poniżej przedstawię listę rzeczy, na które powinniście zwrócić uwagę, wybierając się na jednodniową wycieczkę rowerową.

rower

Hamulce

Przede wszystkim musisz sprawdzić czy są sprawne! Jeżeli Twój rower jest używany, a ty planujesz dłuższe wyprawy, warto wymienić wszystkie linki hamulcowe oraz pancerzyki, a także klocki hamulcowe. Pamiętaj, że dobrze działające hamulce są niezwykle ważne przy zjazdach.

Przerzutki

Jeżeli Twój rower jest już sfatygowany warto wymienić linki do przerzutek, szczególnie jeśli sprzęt, na którym jeździsz, jest używany, a ty planujesz dłuższą, może nawet kilkudniową wyprawę.

Światła

To kolejna ważna kwestia. Jeżeli nie posiadasz oświetlenia, koniecznie je zainstaluj, Najlepszym wyborem będą lampki dynamo lub naprawdę dobre oświetlenie typu LED. To szczególnie ważne, bo niewykluczone, że zdarzy ci się wracać po zmroku. Powinieneś być także widoczny dla innych uczestników ruchu, zakładając oczywiście, że część trasy pokonujesz drogą, po której poruszają się samochody. Tu przyda się kamizelka odblaskowa.

Apteczka

Apteczkę zawsze warto mieć przy sobie. Oto co powinna zawierać

  • Chusta opatrunkowa 40×60 cm

  • Kompres 10×10

  • Chusta trójkątna

  • Nożyczki

  • Plastry 10x 6cm

  • Plaster 5 mx2.5 cm

  • Opaska elastyczna 8 cm (3 sztuki)

  • Odkażacze

  • Rękawice lateksowe

  • Sól fizjologiczna

  • Środki na stłuczenia, obrzęki i ukąszenia owadów

  • Środki przeciwbólowe

  • Węgiel

mapa

I na koniec: nie zapominajcie o naładowanym telefonie komórkowym i mapie! Jeżeli wybieracie się samotnie zaznaczcie na mapie trasę i zostawcie ją zaufanej osobie. Rekreacja ma być nie tylko przyjemnością, ma być także bezpieczna.

Read More
TOP

Moja rekreacja

W pierwszym poście, zaznaczyłam, że tematyka mojego bloga będzie krążyła wokół często używanego pojęcia. Pojęcie, które mam na myśli to rekreacja. Ponieważ jest chętnie stosowane, zauważyłam, że często rozumiemy pod tą nazwą zupełnie co innego. Wydaje mi się więc sensowne wyjaśnić, co JA mam na myśli mówiąc o rekreacji.

Czysta przyjemność

Brooklyn Bridge

Rekreacja to rodzaj aktywności fizycznej oraz umysłowej podejmowanej poza wszelkimi obowiązkami. Słowem jest to działanie wykonywane dla czystej przyjemności. Biorąc pod uwagę moje zainteresowania postanowiłam skupić się na rekreacji sportowej, która oznacza wysiłek fizyczny

Na świeżym powietrzu z rodziną

rekreacja 3

Spytacie dlaczego? Taka rekreacji, najczęściej związana z przebywaniem na świeżym powietrzu, zwiększa naszą sprawność fizyczną, pozwala rozładować napięcie, kształtuje ciało, a także pozytywnie wpływa na nasze zdrowie. Co istotne, pomaga także zintegrować się ze znajomymi oraz członkami rodziny.

Już wkrótce zaprezentuję swoje pierwsze propozycje w tym temacie. Mam nadzieję, ze okażą się inspirujące.

Read More
TOP

Pierwszy post – pierwsze spostrzeżenia

Witajcie na moim blogu. Jestem bardzo podekscytowana – to mój pierwszy blog, na którym będę dzieliła się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat zdrowego żywienia, rekreacji i sportu. Jestem młodą osobą, ale wiem, że nie wszystkim łatwo przychodzi ćwiczenie i utrzymanie dobrej kondycji. W walce o zdrową sylwetkę bardzo ważne jest też przygotowanie dobrej diety – nie jestem zawodowym dietetykiem, ale mogę Wam podpowiedzieć, które z potraw warto jeść, by wspomóc odchudzanie.

Będę chciała też napisać kilka postów o tym jak zachęcić starsze osoby do aktywności fizycznej, więc jeśli macie dziadka albo babcię, którzy chcieliby razem z Wami aktywnie żyć to śledźcie uważnie blog. Napiszę jakie sporty i ćwiczenia bezpiecznie będziecie mogli wykonywać razem.

Zapraszam Was już za kilka dni. Teraz zabieram się za przygotowywanie ciekawych wpisów. Jeśli tylko macie jakieś pytania piszcie śmiało. Na pewno odpowiem na wszystkie, w miarę moich możliwości.

Do poczytania:)

tennis-15844_1280

Read More